wtorek, 20 maja 2008

Mam nadzieję, że niedługo zaczniemy ED

Mam na imię Halina i jestem mamą dwóch córek. Ten blog będzie głównie o młodszej z nich. A tak właściwie o jej nauce. Przy czym kiedy piszę nauka nie mam na myśli "szkoła". Bo nauka to nie szkoła, ale zdobywanie wiedzy i doświadczenia wszędzie gdzie się da.

Agatka - dzisiaj uczennica 4 klasy SP - od września (mam nadzieję, że dostaniemy zgodę) będzie uczyć się poza szkołą. Na tym blogu będziemy pisać o tym czego Agatka się nauczyła, gdzie była. Będziemy dzielić się naszymi zwycięstwami i trudnościami w naszej Edukacji Domowej. Na razie chcemy się tego uczyć od innych, bo chociaż ja jestem nauczycielem, to jednak wiem, że nauka w klasie to co innego niż Edukacja Domowa.

Na początek muszę jeszcze powiedzieć - obie tj. Agatka i ja z niecierpliwością czekamy na koniec tego roku szkolnego i rozpoczęcie 100% nauki w domu. Wierzę, że damy rady i będzie to niezwykle rozwijające doświadczenie dla nas obu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz